X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Wielka sportowa marka wystawiona na sprzedaż. Adidas chce pozbyć się Reeboka

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2020 14:45
Jak informuje Reuters, powołując się na niemiecki Manager Magazine, jeden z największych koncernów na świecie oferujących odzież i sprzęt sportowy – firma Adidas – planuje sprzedaż kupionej przed 15 laty firmy Reebok.
Buty sportowe
Buty sportoweFoto: Glow Images/East News

Adidas chce zakończyć sprzedaż do marca 2021 roku, podał magazyn.

Reebok nie spełnił nadziei Adidasa

Agencja Reuters przypomina, że analitycy i inwestorzy wielokrotnie wzywali zarząd firmy do pozbycia się Reeboka, zniecierpliwieni brakiem poprawy wyników przejętej firmy.

Adidas kupił Reeboka w 2005 roku za 3,8 miliarda dolarów.

Perspektywa sprzedaży została dobrze przyjęta na giełdzie: akcje Adidasa wspięły się na szczyt Dax i zyskały do 3,2 procent, osiągając najwyższy od czterech tygodni poziom 283,40 euro.

odzież1200.jpg
Najcenniejsze marki odzieżowe, czyli co się nosi Rośnie popyt na luksus

Niemieckie media potwierdzają plany sprzedaży Reeboka przez Adidasa

Informacje o sprzedaży potwierdził w wypowiedzi dla "Manager Magazine", szef Adidasa, Kasper Rorsted. - Decyzja o sprzedaży dziecka z problemami została podjęta - powiedział w wywiadzie magazynu.

Jednocześnie niemiecki dziennik Handelsblatt przypomina, że koncentrując się na segmencie fitness, Reebok osiągnął próg rentowności.

"Zyskowny wzrost", którego żądał Rorsted, w dużej mierze nie doszedł do skutku. Marka urosła o dwa procent w 2019 roku, znacznie słabiej niż sam Adidas, dlatego szef Adidasa zdystansował się słownie od Reeboka już w marcu. "Reebok znajdzie swoje miejsce w nowej strategii - albo nie" - powiedział wtedy, czytamy w niemieckim dzienniku.

buty 2.jpg
Adidas traci monopol na trzy paski, zdecydował unijny sąd

Poprzednik Rorsteda, Herbert Hainer, kupił firmę, aby konkurować z amerykańskim rywalem Nike na rodzimym rynku amerykańskim.

Ostatnio Reebok odpowiadał za mniej niż jedną dziesiątą sprzedaży Adidasa. Po kilku odpisach wartość marki na koniec 2019 roku wynosiła 842 mln euro.

Reebokiem mogą być zainteresowani Amerykanie i Chińczycy

Według "Manager Magazin", zainteresowane przejęciem Reeboka mogą być: amerykańska grupa odzieżowa VF Corp i chińska firma Anta Sports Products.

Reuters, Handelsblatt, jk

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polskie firmy wychodzą z pandemii: zmieniają strategie, chcą zwiększać zatrudnienie

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2020 16:20
Stare przysłowie mówiące "co cię nie wykończy, to cię wzmocni" sprawdza się w przypadku polskich firm. Jak wynika z badania Polskiego Funduszu Rozwoju i Polskiego Instytutu Ekonomicznego, kondycja polskich firm wraca do trendu wzrostowego - owszem tną koszty, mniej pożyczają, zmieniają strategie handlowe, ale jednocześnie planują zwiększenie zatrudnienia.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Google ustępuje mediom. Zapłaci miliard dolarów za korzystanie z ich treści

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2020 15:03
Jak informuje Reuters, firma Alphabet (właściciel wyszukiwarki Google) zapowiedziała zapłacenie wydawcom na całym świecie w ciągu najbliższych trzech lat miliarda dolarów za korzystanie z ich treści.
rozwiń zwiń