E-handel: Żabka wskakuje do sieci. Odbiór zakupów w 4 tys. sklepów

2015-06-14, 10:48

E-handel: Żabka wskakuje do sieci. Odbiór zakupów w 4 tys. sklepów
Z możliwości robienia zakupów online korzysta 46 proc. użytkowników Internetu. Foto: Pixabay

Żabka Polska nawiązała współpracę z firmą kurierską Tba Express. Dzięki wspólnemu projektowi tych spółek, polscy klienci będą mogli odbierać zakupy ze sklepów internetowych w 4 tys. stacjonarnych placówek pod szyldami Żabka i Freshmarket.

Zakupy internetowe dokonane w e-sklepach, które wdrożą usługę, odbierać będzie można w Żabce lub Freshmarkecie przez siedem dni w tygodniu, w godzinach od 6 do 23.

Zakupy internetowe do odbioru w sklepach Żabki i Freshmarket

Paczki mają być dostarczane następnego dnia od momentu nadania, a przesyłkę będzie można śledzić na bieżąco na stronie tba.pl. Gdy paczka znajdzie się w wybranym punkcie, klient zostaje powiadomiony o tym fakcie wiadomością sms i e-mailem.

Usługa rusza od czerwca

Operatorzy deklarują, że usługa odbioru przesyłek w delikatesach zostanie uruchomiona już w czerwcu 2015 roku w większości punktów sieci Żabka Polska.

- Wdrożenie kolejnych punktów odbioru rozpoczniemy niezwłocznie w większości sklepów, zaś we wszystkich 4 tysiącach delikatesów pod marką Żabka i Freshmarket usługa zostanie udostępniona w terminie najpóźniej do końca listopada 2015 roku. Opcja dostarczania e-zakupów do delikatesów spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród klientów biznesowych. Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi sklepami internetowymi, jak również z sieciami detalicznymi oferującymi zakupy w formule "click & collect" - komentuje Kamila Michnowska, Project Manager Tba Express.

Jak wskazuje, aktualnie 8 mln Polaków zamieszkuje w promieniu maksymalnie 300 metrów od sklepów Żabka i Freshmarket.

 

Według badania "E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska", przeprowadzonego w marcu 2014 roku na grupie 1,5 tys. internautów, z możliwości robienia zakupów online korzysta 46 proc. użytkowników Internetu. 69 proc. badanych deklaruje, że do częstszych zakupów przez Internet zachęciłyby ich niższe koszty dostawy, zaś 38 proc. osób oczekuje szybszego dostarczania przesyłek.

Polecane

Wróć do strony głównej