Prąd za darmo z… Grupera

Prąd to też towar głosi kampania reklamowa Urzędu Regulacji Energetyki. Potwierdzeniem tych słów może być inicjatywa serwisu Gruper.pl oraz Duon.

2012-03-27, 11:12

Prąd za darmo z… Grupera
. Foto: Glow Images/East News

W ramach proponowanego przez Gruper oraz Duon pakietu klienci otrzymują – 333 kWh energii elektrycznej, czyli odpowiednik dwumiesięcznego zużycia prądu w przeciętnym gospodarstwie domowym. Ponadto nabywcy kuponów otrzymują gwarancję niezmienności cen aż do końca czerwca 2014 roku. Element ten jest bardzo istotny biorąc pod uwagę 90 proc. podwyżki cen energii w ostatnich 5 latach. Dodatkowo, wszystkim, którzy skorzystają z oferty proponowane jest wsparcie merytoryczne dotyczące procesu zmiany sprzedawcy energii, tak aby nie był on w ogóle przez klienta odczuwalny.

Świadomy wybór dostawcy prądu, a przede wszystkim łatwa dostępność do ofert różnych operatorów, nabiera szczególnego znaczenia w obliczu zmian zachodzących na rynku dostawców energii. W najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych podwyżek cen prądu. W 2013 roku czeka nas wprowadzenie nowych przepisów dotyczących zakupu praw do emisji CO2, co znacznie obciąży finansowo polskie elektrownie, bazujące w dużej mierze na spalaniu węgla. Instytut Kwiatkowskiego, skupiający niezależnych ekspertów przewiduje, że z tego powodu cena prądu może wzrosnąć około dwukrotnie. Ponadto, nawet w przyszłym roku, możemy spodziewać się uwolnienia rynku w zakresie ustalania cen energii dla klientów indywidualnych. Urząd Regulacji Energetyki nie będzie miał już wpływu na ceny prądu i będą one swobodnie regulowane przez sprzedawców. Eksperci zgodnie przewidują, że będzie się to wiązało ze wzrostem cen energii.

– W momencie uwolnienia rynku energii, w obliczu rosnących cen niezwykle istotne jest to byśmy byli świadomymi i wymagającymi klientami. Tylko poprzez zmuszenie firm do konkurowania między sobą będziemy w stanie wpływać na ceny ich usług – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.pl. - Gruper jest doskonałą platformą promocji i sprzedaży dla firm energetycznych takich jak Duon, które przygotowały dla swoich klientów atrakcyjne i naprawdę konkurencyjne na rynku oferty. Dzięki naszej pomocy propozycja ta trafi do 1,7 mln użytkowników, dając im możliwość dokonania świadomego wyboru - dodaje.

Podjęte przez Duon i Grupera przedsięwzięcie koresponduje z ogólnopolską kampanią prowadzoną już od kilku lat przez Urząd Regulacji Energetyki, mającą na celu wzrost świadomości odbiorców z  zakresu  zmiany sprzedawcy energii,  umożliwiając im aktywne i przede wszystkim świadome poruszanie się po rynku. Klienci indywidualni już od lipca 2007 roku mają możliwość swobodnego wyboru sprzedawcy, jednak jak wykazują badania, wciąż jeszcze niewielu odbiorców skorzystało z takiej szansy. Potrzeba nowych, bardziej skutecznych przedsięwzięć, które pozwoliłyby zainteresować miliony, wciąż nieświadomych obywateli, ich prawami oraz możliwościami. Inicjatywa Grupera i Duon ma szansę stać się przełomem w praktycznym postrzeganiu energii elektrycznej przez polskich odbiorców.

REKLAMA

- Kreowanie świadomości społeczeństwa stało się jednym z głównych celów sprzedawców energii. Bez tej świadomości, odbiorcy są tylko biernymi uczestnikami rynku – nie są w stanie podejmować żadnych działań ani decyzji. Naszym zadaniem jest wyjść odbiorcy na przeciw, dotrzeć do niego poprzez aktywność w jego własnym otoczeniu. Przeprowadzić go przez mechanizmy rządzące rynkiem energii i w konsekwencji dać mu możliwość dokonania świadomego wyboru – powiedział  Krzysztof Noga - Prezes KRI Marketing and Trading S.A.

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej