Agnieszka Radwańska i jej siostra będą promować sieć drogerii
W I kwartale przyszłego roku ruszy szeroko zakrojona kampania sklepów drogeryjno-spożywczych notowanej na giełdzie spółki Hygienika. Wystąpią w niej siostry Radwańskie - pisze "Puls Biznesu".
2013-09-09, 09:29
Tenisistki, siostry Agnieszka i Urszula Radwańskie będą zachwalać najnowszą inwestycję spółki - sieć sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli, kupioną w 2012 r. od niemieckiego Schleckera - informuje "Puls Biznesu".
- Umowa została podpisana. O warunkach kontraktu nie informujemy. Prace nad kampanią trwają - właśnie zbieramy z rynku pomysły jej realizacji - mówi cytowany przez gazetę Kamil Kliniewski, prezes i akcjonariusz Hygieniki.
Dayli to sieć sklepów, w których oprócz produktów kosmetycznych i spożywczych znajduje się dział AGD/RTV, stoisko odzieżowe i papiernicze.
W ubiegłym roku Agnieszka Radwańska wystąpiła w kampanii reklamowej producenta AGD, firmy Amica.
REKLAMA
PAP, pb.pl, bk
REKLAMA