Bilety na pociąg w kioskach i hotelach. PKP Intercity wprowadza kolejne zmiany
PKP Intercity planuje rozszerzyć sieć sprzedaży stacjonarnej biletów o kioski, hotele, a także o sklepy spożywcze i stacje benzynowe.
2023-06-02, 16:31
Spółka przypomniała, że we wrześniu 2021 r. wprowadziła nowy model sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.
"Sukces polityki ujednoliconych warunków handlowych skłonił PKP Intercity do rozszerzenia sieci sprzedaży o punkty stacjonarne. Mając na uwadze komfort pasażerów, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w najbliższym czasie przewoźnik planuje wprowadzić swoje usługi do kiosków, hoteli, sklepów spożywczych oraz na stacje benzynowe" - podano w komunikacie.
Zdalne kanały sprzedaży
Spółka poinformowała też, że łącznie w zewnętrznych zdalnych kanałach sprzedaży pasażerowie kupili ich już prawie 3,5 mln biletów. Rok temu PKP Intercity rozpoczęło współpracę z serwisem mPay, który został pierwszym partnerem zewnętrznym narodowego przewoźnika w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej. Bilety na podróż z PKP Intercity można kupić również na platformach e-podroznik.pl, Koleo oraz Skycash.
Przewoźnik poinformował ponadto, że cały czas usprawnia działanie własnej aplikacji mobilnej. Ostatnio udostępnił możliwość pobrania biletu w formie PDF oraz opcję dodania przejazdu do kalendarza. Od początku jej działania sprzedało się w niej już blisko 700 tys. biletów.
REKLAMA
Oferta dla każdego
PKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) to połączenia ekspresowe. Największą popularnością cieszą się pociągi TLK i IC - w 2022 roku wybrało je ponad 90 proc. osób podróżujących z PKP Intercity.
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.
- Bilety na pociąg w sklepach i na stacjach benzynowych. PKP Intercity wprowadza zmiany
- Aplikacja do sprzedaży biletów PKP Intercity okazała się sukcesem. Przewoźnik planuje kolejne udogodnienia
PAP/IAR/PR24.pl/mk
REKLAMA
REKLAMA