Biznes musi pracować nad wizerunkiem

Obraz polskich przedsiębiorców jest dziś pełen sprzeczności: z jednej strony w oczach Polaków są oni potrzebni, a z drugiej - niekoniecznie uczciwi - pisze "Puls Biznesu".

2015-02-18, 08:43

Biznes musi pracować nad wizerunkiem
. Foto: SXC

Tak wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie Rzetelnej Firmy.
Aż 73 proc. badanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że przedsiębiorcy budują siłę i jakość polskiej gospodarki, a 74 proc. przyznało, iż to dzięki płaconym przez nich podatkom rząd ma fundusze na służbę zdrowia, szkolnictwo, policję, wojsko, inwestycje drogowe itp.
Stereotyp nieuczciwego biznesmena
Ale mimo pozytywnych zmian w postrzeganiu przedsiębiorców, nadal panuje silne przekonanie, że człowiek, który odniósł sukces w biznesie, może być nieuczciwy.

PAP, awi

/

 

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej