Żywność: czego pragną konsumenci?

Napis "produkt naturalny" już nie robi wrażenia. Wyedukowany konsument szuka prostej żywności z dobrym tłuszczem, białkiem i - co ciekawe - pochodzeniem i historią. "Puls Biznesu" pisze o trendach o jakich mówiono podczas Anugi - odbywających się w Kolonii największych targów spożywczych w Europie.

2015-10-14, 08:07

Żywność: czego pragną konsumenci?
Napis "produkt naturalny" już nie robi wrażenia. Foto: Pixabay.com

- Stwierdzenie na żywności miesza konsumentowi w głowie. W praktyce nie wie, co oznacza, bo to pojęcie jest niezdefiniowane przez prawo. Obecnie konsument nie chce takich produktów, ale z tak zwaną czystą i prostą etykietą, czyli składnikami, których większość bez problemu rozpozna. Dzięki temu rozpozna produkt jako zdrowszy - mówi gazecie Sjoerd Post analityk firmy IMI, która określiła najważniejsze trendy dla branży spożywczej.

Wyrzucenie wszystkich sztucznych dodatków

Dla konsumentów ważne jest też wyrzucenie wszystkich sztucznych dodatków. Szukają również źródła białka - na topie jest to z serwatki i gruszki. Zdaniem ekspertów na wielką karierę czeka białko z owadów.

IAR, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej