OLT Express nie reaguje na reklamacje

Pasażerowie tracą cierpliwość wobec linii OLT Express, która kilka dni temu ogłosiła upadłość.

2012-08-07, 15:09

OLT Express nie reaguje na reklamacje

Posłuchaj

Klientka Pola Chmielarz (IAR)
+
Dodaj do playlisty

Powód jest prosty- brak reakcji na składane przez klientów linii reklamacje. Według przewoźnika zwrot za wykupione wcześniej bilety może dotyczyć nawet 130 tysięcy pasażerów. Jedna z klientek linii Pola Chmielarz, która czeka na pieniądze za trzy niewykorzystane bilety opowiada IAR, że początkowo składanie reklamacji przebiegało bez problemu. Teraz nie ma już jednak żadnego kontaktu z przewoźnikiem.

Pasażerom anulowanych rejsów przysługuje zwrot ceny zakupionych biletów, a w określonych przypadkach również prawo do odszkodowania. Jeżeli przewoźnik nie poinformował pasażera na 14 dni przed planowanym rejsem o tym, że odwołuje rejs, to takiej osobie należy się - oprócz zwrotu kosztów za bilet - także odszkodowanie w wysokości 250 euro. Małgorzata Cieloch, rzeczniczka UOKiK przypomina , że takie reklamacje najlepiej wysłać do linii lotniczej listem poleconym.
Linia lotnicza pod koniec lipca zawiesiła najpierw rejsy regularne a kilka dni później także czartery. Przedstawiciele OLT piszą w komunikacie, że 31 lipca - mimo negocjacji w sprawie sprzedaży udziałów w Spółce OLT Express Poland nowemu inwestorowi - firma zmuszona została do zaprzestania także operacji czarterowych. Zakończone fiaskiem negocjacje oraz brak dalszych możliwości finansowania, spowodowały utratę płynności finansowej. Skutkiem tego było wycofanie się leasingodawców ze współpracy z OLT Express Poland.

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej