Oszuści atakują klientów mBanku. Zobacz, jak nie dać się nabrać
W ciągu ostatnich kilku dni do klientów mBanku mogły trafić fałszywe informacje o testowaniu oraz zmianie dostawcy usług GSM w mBanku na T-Mobile. Jak poinformował bank żadna zmiana nie ma miejsca, a nieprawdziwe informacje służyły wyłudzeniu danych klientów.
2014-05-20, 13:24
mBank stanowczo odcina się od fałszywych komunikatów i tłumaczy, że nie prowadzi żadnych testów związanych ze zmianą dostawcy usług GSM na T-Mobile.
Wyjaśnia, że nieprawdziwe informacje są generowane przez szkodliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze użytkownika.
W przypadku wygenerowania poniższej wiadomości, nie należy wprowadzać otrzymanego SMS-a, ani podejmować żadnych dalszych kroków zasugerowanych w komunikacie.
REKLAMA
Nie należy wpisywać swojego numeru telefonu
mBank przestrzega przed podejmowaniem jakichkolwiek kroków sugerowanych w fałszywej informacji. Nie należy wpisywać swojego numeru telefonu ani wprowadzać otrzymanego SMS-a.
W przypadku wątpliwości mBank radzi klientom skontaktować się z infolinią, pod numerem telefonu: 801 300 800 lub 42 6 300 800.
Pięć zasad korzystania z e-bankowości >>>
awi
REKLAMA
REKLAMA