Karta płatnicza Poczty Polskiej i Banku Pocztowego

2017-05-24, 17:54

Karta płatnicza Poczty Polskiej i Banku Pocztowego
Karta płatnicza zaprezentowana podczas konferencji prasowej pt. "Bank Pocztowy i Poczta Polska - razem na rzecz obrotu bezgotówkowego w Polsce. Pierwsza wspólna karta płatnicza", 24 bm. w urzędzie pocztowym przy pl. Trzech Krzyży w Warszawie.Foto: PAP/Tomasz

Bank Pocztowy i Poczta Polska wydały wspólną kartę płatniczą.

Posłuchaj

O karcie płatniczej Poczty Polskiej i Banku Pocztowego w Ekspressie Gospodarczym radiowej Jedynki./Aleksandra Tycner, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
+
Dodaj do playlisty

Ogłosiły, że włączają się w ten sposób do promowania obrotu bezgotówkowego w Polsce oraz bezpiecznych, nowoczesnych i wygodnych usług płatniczych.

Obrót bezgotówkowy jest korzystny dla wszystkich

- dla gospodarki, bo transakcje gotówkowe są droższe od kartą, obsługa tego obrotu kosztuje 1 proc. PKB, czyli 17 mld zł, natomiast klienci uzyskują dostęp do nowoczesnych usług.

Partnerem obu instytucji w nowej inicjatywie jest Master Card. Jak mówi Bartosz Ciołkowski z tej firmy, karta jest elementem wspierającym obrót bezgotówkowy w Polsce.

Sławomir Zawadzki, prezes Banku Pocztowego mówi, że jego instytucja chce aby klient na poczcie czuł się dobrze.

Podkreśla, że już dziś na Poczcie Polskiej funkcjonuje 8 tys. terminali płatniczych, będą budowane programy lojalnościowe.

Karta jest też czynnikiem nowej strategii budowanej wspólnie przez Pocztę Polską i Bank Pocztowy.

Jak podkreśla prezes Zawadzki, niebawem ruszy Envelo Bank, odsłona bankowości cyfrowej.

Karta jest bezpłatna, jest wydawana do rachunku Banku Pocztowego od maja tego roku.

Aleksandra Tycner, jk

Polecane

Wróć do strony głównej