Wydatki na działania reklamowe firm rosną
Jak pisze "Puls Biznesu", już nie tylko reklama w internecie jest liderem na liście najskuteczniejszych i najtańszych nośników reklamy. Równorzędne miejsce zajęły upominki promocyjne.
2016-07-20, 07:37
Dziennik przytacza wyniki badania przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych wśród dyrektorów działów marketingu oraz odpowiadających za budżety reklamowe w firmach różnej wielkości. Wynika z nich, że aż 83 procent badanych uznało upominki reklamowe za skuteczny element kampanii. Rok temu takich osób było 71 procent.
Liczy się jakość gadżetów
Coraz bardziej liczy się także jakość gadżetów. Na dalszych miejscach są wygląd, funkcjonalność i cena. Najczęściej są to torby, artykuły biurowe oraz kalendarze, foldery i ulotki.
"Puls Biznesu" pisze też, że niemal 2/3 firm deklaruje wszrost wydatków na reklamę. Jedynie 6 procent ich spadek.
IAR, awi
REKLAMA
REKLAMA