Mały biznes szuka inspiracji w internecie
Polskie firmy MSP wykorzystują doświadczenia innych spółek rzadziej niż ich zagraniczni konkurenci. Wiedzę na temat biznesu pozyskują głównie z internetu - pisze w środę "Puls Biznesu".
2017-05-17, 08:16
Jak podkreśla gazeta, dynamiczne zmiany napędzane przez nowoczesną technologię dziś już nikogo nie dziwią. I chociaż przynoszą one korzyści zarówno indywidualnym jednostkom, jak i całym przedsiębiorstwom, te drugie powinny przygotować się na ciągłą edukację w tym obszarze. Wiele firm już teraz mierzy się z nauką pozyskiwania nowych klientów czy tworzeniem kampanii marketingowych za pomocą tzw. high-techu.
Komunikacja wpływa na rozwój rodzimej gospodarki
To szczególnie ważne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które dzięki powszechnie dostępnym narzędziom są w stanie skutecznie zarządzać swoim biznesem - przy względnie niskich kosztach. Ponadto, jak pisze "Puls Biznesu", wiele MSP, poruszając się po coraz bardziej złożonych obszarach technologii, zwraca ku sobie, aby wspólnie uczyć się i dzielić swoimi pomysłami, chociażby dzięki otwartym danym. Pokazują tym samym, jak bardzo komunikacja wpływa na rozwój rodzimej gospodarki, a także lokalnych społeczności.
PAP, awi
Polecane
REKLAMA