Miasta walczą o wizerunek. Wyniki konkursu

W Warszawie w czwartek rozstrzygnięcie konkursu "Złote Formaty". Poznań dostał w nim aż cztery nominacje. Konkurs jest przeglądem promocyjnych pomysłów i osiągnięć miast i regionów. Mogą w nim brać udział gminy miejskie i urzędy marszałkowskie.

2010-04-22, 07:39

Miasta walczą o wizerunek. Wyniki konkursu

W tym roku do pięciu kategorii zgłoszono 173 projekty. Do nagród wybrano 28. Poznań doceniono za cztery przedsięwzięcia - stategię marki Poznań, kampanię "wielkie marki", akcję dla turystów "Poznań za pół ceny" i kampanię skierowaną do maturzystów, którzy chcieliby studiować na poznańskich uczelniach "Poznań przyciąga najlepszych".

To już trzecia edycja konkursu, który ma pomagać w kreowaniu pozytywnego wizerunku miast i województw. Nagrodami dla zwycięzców są kampanie reklamowe.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone dziś wieczorem podczas Gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w Warszawie. W jego ramach odbywają się przez cały dzień wykłady i spotkania samorządowców. Prezydent Poznania Ryszard Grobelny będzie m.in. mówić o blogowej komunikacji z mieszkańcami na podstawie własnego doświadczenia. Swój blog prowadzi już od czterech lat.

rr, Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej