Klienci Biedronki wprowadzeni w błąd. Sieć przyznaje, że doszło do pomyłki

Sieć Biedronka poinformowała o pomyłce dotyczącej daty ważności jednego z produktów spożywczych z aktualnej oferty. Klienci, którzy zakupili popularną przekąskę Sushi Marinero 230 g. mogą ją zwrócić do sklepu, bez okazania paragonu.

2024-11-29, 17:20

Klienci Biedronki wprowadzeni w błąd. Sieć przyznaje, że doszło do pomyłki
Sieć Biedronka zawiadamia o pomyłce dotyczącej jednego z produktów spożywczych z aktualnej oferty.Foto: Shutterstock

Firma Sushi&Food Factor - producent Sushi Marinero - dostarczyła do sklepów sieci Biedronka produkty z błędną datą przydatności do spożycia. Zamiast poprawnej daty 30 listopada 2024 roku na opakowaniach widnieje błędna data - 30 grudnia 2024 roku.

Klienci, którzy kupili Sushi Marinero 230 g oznaczone taką datą, mogą dokonać zwrotu produktu w dowolnym sklepie Biedronki. Nie muszą przy tym okazywać dowodu zakupu. "Proces zwrotu ma być możliwie jak najbardziej wygodny dla klientów" - informuje sieć.

Produkt nie zagraża zdrowiu

Producent zapewnia, że produkt nie zagraża zdrowiu konsumentów. Biedronka i Sushi&Food Factor zdecydowały się jednak na prewencyjne działania, aby uniknąć sytuacji, w której klienci spożyją produkt po rzeczywistym terminie przydatności.

"W związku z powyższym prosimy o sprawdza, czyli zakupili Państwo wyżej wymienioną partię produktu, oznakowaną datą przydatności 30.12.2004" - przekazała sieć.

REKLAMA

Czytaj także:

Radio Zet, Biedronka, paw/

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej