McDonald's wraca do klasyki. Zestawy z przeszłości już dostępne

Dobra wiadomość dla wszystkich, którym w McDonald's brakowało Filet-O-Fish: kanapka z mintajem wróciła do menu i to z kilkoma innymi hitami z początku lat 2000. Zła? Oferta jest ograniczona - będzie dostępna tylko do 21 października albo do wyczerpania zapasów.

Andrzej Mandel

Andrzej Mandel

2025-09-11, 11:50

McDonald's wraca do klasyki. Zestawy z przeszłości już dostępne
Logo McDonald's. Foto: PAP/Leszek Szymański

Najważniejsze informacje w skrócie: 

  • W ofercie McDonald's pojawiła się znów kanapka z rybą, czyli Filet-O-Fish
  • Obok rybnego burgera do oferty promocyjnej trafiły też Big Tasty Bacon czy McBites, które były przebojem w pierwszej dekadzie XXI wieku Promocyjne zestawy mogą szybko się skończyć, ale koncern nie wyklucza, że pojawiania się ich częściej lub na stałe, jeżeli będą się dobrze sprzedawać
  • Z okazji promocji McDonald's "cofnął" też swoją stronę. Stylistyką przypomina teraz przełom tysiącleci

Ryba wraca do McDonald's

Zniknięcie Filet-O-Fish z oferty polskiego McDonald's zabolało wielu bywalców tej sieci fast food. Choć burger rybny nie należał do największych hitów sprzedażowych, miał wierne grono zwolenników. Sięgali po niego nie tylko miłośnicy ryb, ale też osoby, które okresowo rezygnowały z mięsa czerwonego i drobiu – na przykład ze względów religijnych, zdrowotnych czy w czasie postu - traktując Filet-O-Fish jako alternatywę.

Od 10 września rybny burger znów wraca do oferty McDonald's. W nowej, "nostalgicznej" promocji gigant fast food z Filet-O-Fish zrobił ikonę kampanii. Kanapka będzie kosztować 15 złotych poza zestawem i będzie dostępna do wyczerpania zapasów lub do 21 października.

Ale Filet-O-Fish to nie jedyna rzecz, która wróciła. Znów można posmakować Big Tasty Bacon czy McBites. Wszystko dlatego, że McDonald's chce promocją przywrócić smaki z przełomu tysiącleci i pierwszej dekady XXI wieku.

Grafika reklamowa McDonald's z nowościami w ofercie Grafika reklamowa McDonald's z nowościami w ofercie

- W najnowszej kampanii "Ikony lat 2000. znowu w Maku!" zabieramy gości McDonald’s w podróż w czasie. Zadbaliśmy o to, aby fani Maka mogli doświadczyć magii lat 2000. Umożliwiliśmy im to zarówno przez powrót ikonicznych produktów i retro designu, jak i przez prezentację spotów, które doskonale pokazują klimat tamtych lat. Wracamy do czasów, gdy rządziły łańcuszki na Gadu-Gadu, a w telewizji leciały teledyski boysbandów - powiedziała serwisowi PolskieRadio24.pl Anna Tryfon, Brand Managerka McDonald’s Polska.

W ofercie znalazł się też deser Lodowe Marzenie (13,5 zł). A także możliwość wyboru sosów musztardowego i blue cheese. Ten ostatni sos był już dostępny w niektórych lokalach przed 10 września i, jak przekazał anonimowo pracownik sieci, cieszył się olbrzymią popularnością. 

Powrót do przeszłości w internecie

W okresie promocji McDonald's zmienił też swoją stronę internetową. Choć funkcjonalności ma dokładnie takie, jak powinna, to wyglądem przypomina strony z początków internetu, gdy charakterystycznym elementem stron były liczniki odwiedzin czy księgi gości. Oraz dużo migających elementów. 

Według przedstawicieli koncernu promocja ma odpowiadać potrzebom konsumentów z pokolenia Millenialsów. To osoby, których wejście w dorosłość przypadło na przełom stuleci i które – jak podkreśla firma - odczuwają dziś nostalgię za niektórymi elementami tamtej epoki.

Przy okazji premiery powracających burgerów i innych produktów, McDonald's w rozmowie z serwisem PolskieRadio24.pl zdradził, że wcześniejsza promocja na wrap z sosem teryiaki przekroczyła oczekiwania koncernu. Zapasy wyczerpały się nim skończył się termin promocji. 

Niestety, McDonald's nie zdradził, czy to oznacza szansę na pojawienie się tego wrapa w stałej ofercie. Podano za to, że jesienią na pewno znów pojawi się słynny już Burger Drwala. 

Adnotacja: Dziennikarz serwisu PolskieRadio24.pl wypróbował nowości w ofercie na koszt koncernu McDonald's

Zestaw promocyjny testowany przez dziennikarza PolskieRadio24.pl Zestaw promocyjny testowany przez dziennikarza PolskieRadio24.pl

Czytaj także: 

Źródło: PolskieRadio24.pl/materiały prasowe/Andrzej Mandel

Polecane

Wróć do strony głównej