X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Product placement czy reklama natywna? Co kupujemy po wyjściu z kina?

Ostatnia aktualizacja: 11.08.2019 15:56
Product placement w filmach i serialach to bardzo popularna forma reklamy. Kinowe hity, czy telewizyjne serie są wdzięcznym tłem promocji rozmaitych usług i produktów. Na całym świecie znani bohaterowie używają sprzętów, lub zajadają się produktami, które później możemy dostać w sklepach. 
Audio
  • Product placement w kinie. Jak ulubieni bohaterowie sprzedają nam produkty i usługi? (Stacja kultura/Czwórka)
Aleksandra Michalska
Aleksandra MichalskaFoto: Karina Terzoni/Czwórka

Lokowanie produktu działa, jeśli w filmie nie ma go zbyt dużo. Nadmiar męczy i niszczy przekaz Aleksandra Michalska

Reklama jest obecna również w polskich produkcjach filmowych i telewizyjnych. O tym, jak wygląda lokowanie produktu w rodzimym kinie rozmawialiśmy z Aleksandrą Michalską, specjalistką od product placement. - Product placement, czyli po polsku - lokowanie produktu powinno znaleźć się tam, gdzie taki produkt będzie pasował do filmowego środowiska. Na co dzień otaczamy się konkretnymi przedmiotami, ich obecność w scenariuszu też powinna mieć swoje uzasadnienie - tłumaczyła

- Praca nad lokowaniem zaczyna się od przeczytania scenariusza. Zazwyczaj wybieram takie produkty, czy usługi, które znajdują się tam w sposób naturalny. Rzadko zdarza się, że produkt jest do niego "dopisywany". Ludzie nie chcą sztucznie stworzonego lokowania. Jeśli coś jest umieszczane w historii na siłę, to staje się śmieszne - dodawała.

Kto decyduje o lokowaniu produktu w produkcji filmowej? Reżyser, scenarzysta, czy ekspert od produkt placement? Czy ten zabieg udaje się w polskich produkcjach? Komu udaje się to najlepiej? Czym jest reklama natywna i to przyszłość reklamy w kinie? Więcej na ten temat w nagraniu rozmowy. 

***

Tytuł audycji: Stacja Kultura

Prowadzi: Kasia Dydo

Gość: Aleksandra Michalska - ekspert od product placement w produkcjach filmowych i serialach TV, która pracowała przy takich produkcjach, jak: "Testosteron', "Lejdis", "Idealny facet dla mojej dziewczyny", "Korowód", "Porady na zdrady", "Senność". 

Data emisji: 12.08.2019

Godzina emisji: 10.15

ac

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Horses on the wall: piszemy po polsku, bo chcemy trafić do ludzi

Ostatnia aktualizacja: 08.06.2018 18:06
- Najwięcej radości daje nam granie dla ludzi. Kiedy widzimy, jak bawią się pod sceną, to chcemy tworzyć dla nich więcej i dotrzeć do jak największej grupy odbiorców - mówili muzycy Horses on the wall.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polecamy książki i seriale. Do których warto zajrzeć?

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2019 12:21
W programie zagoszczą m.in. Łukasz Muszyński i Kinga Michalska. Będziemy polecać seriale, które warto obejrzeć i książki, po które trzeba sięgnąć. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

On Art. Kinematografia dla sztuki na wyciągnięcie ręki

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2019 15:36
On Art. Festiwal Kina i Sztuki - to wakacyjna impreza filmowa odbywająca się w kilku miastach Polski. Festiwal potrwa ponad dwa miesiące.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Centrum Kultury Filmowej. "Bo jeden obraz wart jest tysiąca słów"

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2019 16:58
Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy powstało w maju tego roku. To instytucja, która ma na celu m.in. popularyzację kultury i kształtowanie świadomego widza. - Wierzymy, że filmy mogą zmieniać świat - mówiła zastępczyni szefowej CKF Katarzyna Ślesicka w Czwórce. 
rozwiń zwiń