Marketing wartości. "Pierwszym krokiem zmiana mentalności"
– Firmy, które sięgają po wartości w swojej działalności, absolutnie nie rezygnują z zysku – twierdzi Justyna Bakalarska z Collegium Civitas. Na czym polega budowanie biznesu w oparciu o wartości? O tym w Polskim Radiu 24 mówiła autorka książki "Marketing wartości".
2016-11-13, 14:17
Posłuchaj
– W swojej książce skupiłam się na wartościach moralnych i ludzkich – wynikających z naszej głębi i potrzeb – tłumaczył gość Polskiego Radia 24. Jak wskazywała Justyna Bakalarska, odpowiedzialnością biznesu jest generowanie zysku, ale jego celem powinien być rozwój.
– Najistotniejsza jest samorealizacja – to, że możemy przez pracę, która zajmuje bardzo dużą część naszego życia, spełniać siebie. Pieniądze są jeszcze dodatkową motywacją, która pomaga nam to marzenie realizować – powiedziała.
Autorka książki "Marketing wartości" podkreślała, że pierwszym krokiem w tworzeniu wartości w biznesie jest zmiana mentalności.
– Wszystkie osoby, które wypowiadały się u mnie w książce, podkreślały, że gdy przyjmują jakiegoś pracownika na stanowisku, nie sprawdzają jego kompetencji, tylko najpierw wartości i czy są one zgodne z tym, na czym im zależy. Jeśli zgromadzą takich pracowników wokół siebie, to ci ludzie rozumieją, na czym firmie naprawdę zależy i przez to potrafią zrealizować te plany – mówił gość Polskiego Radia 24.
REKLAMA
Więcej w całej audycji.
Z Justyna Bakalarską rozmawiał Jakub Kukla.
Polskie Radio 24/dds
___________________
REKLAMA
Data emisji: 13.11.2016
Godzina emisji: 12.17
REKLAMA