Polskie miasta wydają mniej na promocję
W ubiegłym roku polskie samorządy wydały 666,6 mln złotych na promocję. To o 10 mln mniej niż rok wcześniej, w 2015 roku. Dlaczego miasta przeznaczają na ten cel mniej pieniędzy? O tym w rozmowie z Robertem Stępowskim z portalu MarketingMiejsca.com.pl.
2017-04-28, 15:02
Posłuchaj
Jak podkreślał gość Polskiego Radia 24, niższe wydatki na promocję nie są efektem zubożenia samorządów. – Mniejsza skala inwestycji, w kontekście promowania poszczególnych miast i regionów, to rezultat tego, że tak naprawdę nie ruszyły jeszcze środki z aktualnej perspektywy budżetowej UE – wyjaśniał Robert Stępowski.
– Co więcej, w obecnej perspektywie jest mniej środków np. na promocję stricte turystyczną. Promowane będą przede wszystkim tereny inwestycyjne – wskazywał ekspert. Jego zdaniem mniejsze środki wydawane na promocję nie zawsze wpływają negatywnie na działalność marketingową. – Wszystko zależy od pomysłów. Można prowadzić ciekawe działania promocyjne, nie angażując wielkich pieniędzy – przekonywał Robert Stępowski.
Polskie Radio 24/mp
__________________
REKLAMA
Data emisji: 28.04.17
Godzina emisji: 13.33
REKLAMA