eBay ostro walczy o polski rynek. Czy zagrozi Allegro?

2016-11-06, 09:09

eBay ostro walczy o polski rynek. Czy zagrozi Allegro?
eBay: Firma powstała w 1995 roku w San Jose w Kalifornii. W 2015 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 82 mld dolarów brutto.Foto: Coolcaesar at English Wikipedia

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, ze 165 milionami aktywnych użytkowników, ogłosił wprowadzenie zmian w funkcjonowaniu portalu w Polsce.

Jak czytamy w komunikacie firmy, zmiany mają na celu wzbogacenie oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla marek w Polsce, mają też usprawnić proces zakupowy dla kupujących.

Wprowadzane zmiany to pierwszy etap w serii usprawnień zaplanowanych dla polskiej odsłony portalu na najbliższe miesiące w ramach projektu zmiany sposobu korzystania z eBay.

Zmiany dla sprzedających: darmowa sprzedaż w Polsce oraz na stronach miedzynarodowych

Wprowadzane zmiany czynią sprzedaż przez eBay jeszcze prostszą.

1 października eBay na stałe zniósł opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych w Polsce. Umożliwi to sprzedawcom wystawienie nieograniczonej liczby przedmiotów na polskim rynku bez ponoszenia opłat.


Powiązany Artykuł

allegro free 1200.jpg
Allegro sprzedane za prawie 13 mld zł. Portal aukcyjny kupiony przez trzy fundusze inwestycyjne: Cinven, Permira i Mid Europa

1 listopada otwarto nowy Megasklep dla polskich sprzedawców, który umożliwia sprzedaż produktów na międzynarodowych stronach eBay bez ponoszenia opłat.

eBay wprowadza trzymiesięczna promocję dla wszystkich nowych sprzedawców w Polsce, znoszącą opłaty za wystawienie przedmiotu i prowizję od sprzedaży na międzynarodowych stronach eBay. Okres promocyjny rozpoczyna się z końcem listopada (szczegółowe warunki zostaną ogłoszone tutaj).

Zmiany dla kupujących: do stęp do 16 tys. kategorii

Nowa struktura kategorii daje kupującym w Polsce dostęp do 16 tys. kategorii, które nie były dotychczas dostępne na eBay.pl, w których miliony sprzedawców na całym świecie wystawiło ponad 230 milionów przedmiotów.

Na całym świecie ruszają również świąteczne oferty, z których kupujący w Polsce będą mogli skorzystać w najbliższych dniach. Dzięki nim eBay umożliwi kupującym w Polsce znalezienie tego doskonałego, jedynego w swoim rodzaju świątecznego prezentu.

  – Polski rynek e-commerce jest atrakcyjny dla eBay. Jest duży i rozwija się prężnie, a osób robiących zakupy w internecie jest około 15 milionów. Ogłoszone dziś zmiany to początek usprawnień polskiej odsłony portalu, które będą wprowadzane w najbliższych miesiącach w ramach projektu zmiany sposobu korzystania ze strony – powiedział Eben Sermon, wiceprezes eBay na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

eBay Inc. to globalny leader w handlu, udostępniający platformy Marketplace, StubHub i Classifieds. Firma powstała w 1995 roku w San Jose w Kalifornii. W 2015 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 82 mld dolarów brutto.

Komunikat, jk

Polecane

Wróć do strony głównej