Aplikacja mobilna PKP Intercity. Przewoźnik wprowadził dwie nowe istotne funkcje
W zaktualizowanej wersji aplikacji PKP Intercity użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu na telefon w wersji PDF. Program pozwala już także na dodanie terminu podróży do kalendarza - poinformował największy polski operator kolejowy.
2023-05-18, 11:10
Jak poinformowała spółka, od uruchomienia aplikacji mobilnej PKP Intercity na początku br. sprzedano za jej pośrednictwem ponad 500 tys. biletów. W wyniku serii aktualizacji program umożliwia już zakup biletów na pociąg przy użyciu m.in. Google Pay, Apple Pay, systemu BLIK czy płatności kartą.
"Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji" - przekazał przewoźnik. Jak wyjaśniono, funkcja ta umożliwia wyszukanie połączenia po wpisaniu nazw miejsca rozpoczęcia i zakończenia podróży. Pasażerowie mają również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji.
Dwie nowe funkcje aplikacji
"W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie .pdf. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem. Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza" - poinformowała spółka.
REKLAMA
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy. Spółka zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów.
- Podróżni kupią bilety PKP Intercity przez wideomaty. Rozwijają się też kanały sprzedaży zdalnej
- PKP Intercity stale się modernizuje, widząc coraz większy powrót Polaków do podróży pociągami
- Aplikacja do sprzedaży biletów PKP Intercity okazała się sukcesem. Przewoźnik planuje kolejne udogodnienia
PAP/IAR/PR24.PL/MK
REKLAMA