Getin Noble Bank odda klientom 100 zł za opóźnioną reklamację

Getin Noble Bank odda po 100 złotych klientom, których reklamacje nie zostały rozpatrzone w terminie. To skutek decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

2016-07-27, 16:00

Getin Noble Bank odda klientom 100 zł za opóźnioną reklamację
Getin Noble Bank odda po 100 złotych klientom, których reklamacje nie zostały rozpatrzone w terminie. . Foto: Glow Images/East News

Posłuchaj

Getin Noble Bank odda po 100 złotych klientom, których reklamacje nie zostały rozpatrzone w terminie. To skutek decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - mówi prezes UOKiK-u Marek Niechciał./IAR/.
+
Dodaj do playlisty

Prezes UOKiK-u Marek Niechciał wyjaśnia, że długotrwałe rozpatrywanie reklamacji naruszyło dobre obyczaje.

W wyniku działań Urzędu, bank zobowiązał się do zmiany działania i zrekompensowania klientom strat. Zakwestionowana praktyka dotyczy lat 2012-2014.

Postępowanie UOKiK-u przeciwko Getin Noble Bankowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2014 roku. Po sprawdzeniu procedur urzędnicy stwierdzili, że bank nie dotrzymywał terminów przewidzianych na rozpatrzenie reklamacji.

IAR, jk

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej