"Pij polskie soki". PKN Orlen promuje polskich producentów
"Pij polskie soki" - pod takim hasłem PKN Orlen zapoczątkował biznesowo-społeczny projekt, który ma wspierać rodzimych sadowników i jednocześnie odpowiadać na potrzeby konsumentów. Z Patrycją Klarecką, wiceprezes koncernu do spraw sprzedaży detalicznej w radiowej Jedynce rozmawia Aleksandra Tycner.
2018-08-01, 13:45
Posłuchaj
- W tym roku znacząco wzrosła sprzedaż soków na stacjach benzynowych, ale biorąc pod uwagę, że w tym roku mamy urodzaj polskich owoców chcielibyśmy włączyć naszych konsumentów w społeczny nurt. Chcemy uświadomić konsumentom, że picie polskich soków z polskich owoców wpływa na rozwój polskiej gospodarki - mówi Patrycja Klarecka, wiceprezes PKN Orlen do spraw sprzedaży detalicznej.
Do tej pory soki tłoczone były dostępne na 200 stacjach koncernu. - Chcielibyśmy, aby do końca sierpnia były w całej sieci w Polsce czyli w 1776 stacjach - dodała Patrycja Klarecka.
Koncern planuje również sprzedaż polskich soków na stacjach poza granicami kraju w Czechach i w Niemczech.
Orlen chce zwiększyć sprzedaż polskich produktów na swoich stacjach z 50 do 60 procent - poinformował prezes koncernu Daniel Obajtek. Dla producentów soków, współpraca z marką jaką jest Orlen, otwiera także następne możliwości biznesowe.
REKLAMA
Naczelna Redakcja Gospodarcza, Aleksandra Tycner, kw
Polecane
REKLAMA