"Pij polskie soki". PKN Orlen promuje polskich producentów

"Pij polskie soki" - pod takim hasłem PKN Orlen zapoczątkował biznesowo-społeczny projekt, który ma wspierać rodzimych sadowników i jednocześnie odpowiadać na potrzeby konsumentów. Z Patrycją Klarecką, wiceprezes koncernu do spraw sprzedaży detalicznej w radiowej Jedynce rozmawia Aleksandra Tycner.

2018-08-01, 13:45

"Pij polskie soki". PKN Orlen promuje polskich producentów
Do tej pory soki tłoczone były dostępne na 200 stacjach koncernu.Foto: materiały prasowe PKN Orlen

Posłuchaj

Na temat akcji "Pij polskie soki" z Patrycją Klarecką, wiceprezes PKO Orlen do spraw sprzedaży detalicznej w radiowej Jedynce rozmawia Aleksandra Tycner/Naczelna Redakcja Gospodarcza
+
Dodaj do playlisty

- W tym roku znacząco wzrosła sprzedaż soków na stacjach benzynowych, ale biorąc pod uwagę, że w tym roku mamy urodzaj polskich owoców chcielibyśmy włączyć naszych konsumentów w społeczny nurt. Chcemy uświadomić konsumentom, że picie polskich soków z polskich owoców wpływa na rozwój polskiej gospodarki - mówi Patrycja Klarecka, wiceprezes PKN Orlen do spraw sprzedaży detalicznej. 

Do tej pory soki tłoczone były dostępne na 200 stacjach koncernu. - Chcielibyśmy, aby do końca sierpnia były w całej sieci w Polsce czyli w 1776 stacjach - dodała Patrycja Klarecka.

Koncern planuje również sprzedaż polskich soków na stacjach poza granicami kraju w Czechach i w Niemczech. 

Orlen chce zwiększyć sprzedaż polskich produktów na swoich stacjach z 50 do 60 procent - poinformował prezes koncernu Daniel Obajtek. Dla producentów soków, współpraca z marką jaką jest Orlen, otwiera także następne możliwości biznesowe. 

REKLAMA

Naczelna Redakcja Gospodarcza, Aleksandra Tycner, kw 

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej