Oficjalnie: reprezentacja Polski ma nowego sponsora. Najwyższy kontrakt w historii

2022-05-30, 14:00

Oficjalnie: reprezentacja Polski ma nowego sponsora. Najwyższy kontrakt w historii
Według doniesień medialnych, reprezentacja Polski pozyskała kolejnego sponsora. Foto: Shutterstock.com/Mikolaj Barbanell

Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał nowego sponsora dla reprezentacji Polski. Na mocy czteroletniej umowy Biało-Czerwoni mogą inkasować nawet 8-10 milionów złotych rocznie. Kontrakt obowiązuje do 31 lipca 2024 roku.

InPost sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Partnerstwo PZPN z firmą InPost zostało ogłoszone w poniedziałek 30 maja. Na PGE Narodowym pojawił się prezes PZPN Cezary Kulesza oraz Łukasz Wachowski, sekretarz generalny federacji. Z ramienia nowego sponsora, firmy InPost zjawił się Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu.

Kontrakt ma obowiązywać przez cztery lata [dwa z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata]. W tym czasie odbędą się mundial w Katarze, mistrzostwa Europy 2024, a także MŚ 2026. - To będzie drugi najwyższy kontrakt w PZPN (po Lotosie) i jeden z najwyższych w historii polskiej piłki - pisał na Twitterze Sebastian Staszewski z "Interii".

Nowy sponsor strategiczny kadry. "Reprezentacja jako dobro narodowe"

Umowa obejmuje wsparcie wszystkich reprezentacji. - Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą, jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numerem jeden ogólnonarodowej debaty. Specyfika turnieju w zimie daje także nowe, wcześniej nieznane możliwości marketingowe naszemu Partnerowi Strategicznemu. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani, podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszego teamu - mówił Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Warunki kontraktu

Jak informuje PZPN InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski" oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów kadry rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie "Łączy nas piłka" oraz biletach i programach meczowych.

Od najbliższego spotkania 1 czerwca z reprezentacją Walii logo InPostu pojawi się na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, a także na doskonale widocznych w telewizji dywanach 3D obok bramek. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.


Terminarz reprezentacji Polski w Lidze Narodów 2022/2023:

1 czerwca

Wrocław: Polska - Walia (godz. 18.00)

8 czerwca

Bruksela: Belgia - Polska (20.45)

11 czerwca

Rotterdam: Holandia - Polska (20.45)

14 czerwca

Warszawa: Polska - Belgia (20.45)

22 września

Polska - Holandia (miejsce do ustalenia)

25 września

Cardiff: Walia - Polska

Czytaj także:

/PZPN/red

Polecane

Wróć do strony głównej