Polskie start-upy podbijają zagraniczne rynki
Polskie start-upy coraz śmielej wchodzą na zagraniczne rynki. W ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości swoje produkty za granicą sprzedają młode firmy z branży nowych technologii czy branży modowej.
2014-09-18, 11:12
Posłuchaj
O sukcesach polskich start-upów mówił w PR24 Kamil Kempisty, dyrektor AIP UW /Karolina Mózgowiec, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/
Dodaj do playlisty
Jak mówi Kamil Kempisty, dyrektor AIP UW, w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości ciągle działa marka modowa, która wypłynęła dzięki temu, że Rihanna założyła jej bluzę. - W tej chwili, sprzedaż marki jest kierowana głównie za granicę. Jest też chłopak, które sprzedaje e-booki w Meksyku i Stanach Zjednoczonych. Inny projekt, który wyszedł na rynek globalny, skierowany do kobiet, to rękawiczka z mikrowłókien do demakijażu bez użycia wody.
Polskie startyupy szukają inwestorów w Dolinie Krzemowej >>>
Obecnie, w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, prowadzonych jest około 1500 małych projektów.
Karolina Mózgowiec
REKLAMA
REKLAMA