Getin Noble Bank odda klientom 100 zł za opóźnioną reklamację
Getin Noble Bank odda po 100 złotych klientom, których reklamacje nie zostały rozpatrzone w terminie. To skutek decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2016-07-27, 16:00
Posłuchaj
Getin Noble Bank odda po 100 złotych klientom, których reklamacje nie zostały rozpatrzone w terminie. To skutek decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - mówi prezes UOKiK-u Marek Niechciał./IAR/.
Dodaj do playlisty
Prezes UOKiK-u Marek Niechciał wyjaśnia, że długotrwałe rozpatrywanie reklamacji naruszyło dobre obyczaje.
W wyniku działań Urzędu, bank zobowiązał się do zmiany działania i zrekompensowania klientom strat. Zakwestionowana praktyka dotyczy lat 2012-2014.
Postępowanie UOKiK-u przeciwko Getin Noble Bankowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2014 roku. Po sprawdzeniu procedur urzędnicy stwierdzili, że bank nie dotrzymywał terminów przewidzianych na rozpatrzenie reklamacji.
IAR, jk
REKLAMA
REKLAMA