Prawa konsumentów coraz lepiej chronione
- System ochrony praw konsumenta jest z roku na rok coraz lepszy. Świadomość konsumentów, pojawia się w momencie, gdy mamy pierwszy problem – powiedział w programie Pogotowie Konsumenckie Andrzej Bućko z Federacji Konsumentów. Gość poinformował także, kto i w czym pomaga poszkodowanym klientom.
2016-10-06, 21:50
Posłuchaj
06.10.16 Andrzej Bućko: „UOKiK nie zajmuje się załatwianiem prywatnych spraw indywidualnych konsumentów. Tym zajmuje się np. Federacja Konsumentów”.
Dodaj do playlisty
Andrzej Bućko podkreślił, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest dobrym adresem jeśli ktoś poszukuje porady konsumenckiej. - Na stronie UOKIK działa bardzo dobra wyszukiwarka, gdzie można znaleźć pomoc – wyjaśnił gość.
Dodał, że sam UOKIK zajmuje się zbiorowymi interesami konsumentów. – Urząd ten nie zajmuje się załatwianiem prywatnych spraw indywidualnych konsumentów. Tym zajmuje się np. Federacja Konsumentów – podsumował Bućko.
Więcej w całej rozmowie.
Gospodarzem audycji był Błażej Prośniewski.
REKLAMA
Polskie Radio 24/pr
Inne audycje z cyklu Pogotowie Konsumenckie znajdziecie tutaj
__________________
Data emisji: 06.10.16
Godzina emisji: 21:33
Polecane
REKLAMA