eBay ostro walczy o polski rynek. Czy zagrozi Allegro?
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, ze 165 milionami aktywnych użytkowników, ogłosił wprowadzenie zmian w funkcjonowaniu portalu w Polsce.
2016-11-06, 09:09
Jak czytamy w komunikacie firmy, zmiany mają na celu wzbogacenie oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla marek w Polsce, mają też usprawnić proces zakupowy dla kupujących.
Wprowadzane zmiany to pierwszy etap w serii usprawnień zaplanowanych dla polskiej odsłony portalu na najbliższe miesiące w ramach projektu zmiany sposobu korzystania z eBay.
Zmiany dla sprzedających: darmowa sprzedaż w Polsce oraz na stronach miedzynarodowych
Wprowadzane zmiany czynią sprzedaż przez eBay jeszcze prostszą.
1 października eBay na stałe zniósł opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, zarówno dla firm, jak i osób prywatnych w Polsce. Umożliwi to sprzedawcom wystawienie nieograniczonej liczby przedmiotów na polskim rynku bez ponoszenia opłat.
REKLAMA
Powiązany Artykuł
![allegro free 1200.jpg](http://static.prsa.pl/images/b2bf0d6d-60b0-426f-bee1-2b15c0a800dc.jpg)
Allegro sprzedane za prawie 13 mld zł. Portal aukcyjny kupiony przez trzy fundusze inwestycyjne: Cinven, Permira i Mid Europa
1 listopada otwarto nowy Megasklep dla polskich sprzedawców, który umożliwia sprzedaż produktów na międzynarodowych stronach eBay bez ponoszenia opłat.
eBay wprowadza trzymiesięczna promocję dla wszystkich nowych sprzedawców w Polsce, znoszącą opłaty za wystawienie przedmiotu i prowizję od sprzedaży na międzynarodowych stronach eBay. Okres promocyjny rozpoczyna się z końcem listopada (szczegółowe warunki zostaną ogłoszone tutaj).
Zmiany dla kupujących: do stęp do 16 tys. kategorii
Nowa struktura kategorii daje kupującym w Polsce dostęp do 16 tys. kategorii, które nie były dotychczas dostępne na eBay.pl, w których miliony sprzedawców na całym świecie wystawiło ponad 230 milionów przedmiotów.
Na całym świecie ruszają również świąteczne oferty, z których kupujący w Polsce będą mogli skorzystać w najbliższych dniach. Dzięki nim eBay umożliwi kupującym w Polsce znalezienie tego doskonałego, jedynego w swoim rodzaju świątecznego prezentu.
REKLAMA
– Polski rynek e-commerce jest atrakcyjny dla eBay. Jest duży i rozwija się prężnie, a osób robiących zakupy w internecie jest około 15 milionów. Ogłoszone dziś zmiany to początek usprawnień polskiej odsłony portalu, które będą wprowadzane w najbliższych miesiącach w ramach projektu zmiany sposobu korzystania ze strony – powiedział Eben Sermon, wiceprezes eBay na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
eBay Inc. to globalny leader w handlu, udostępniający platformy Marketplace, StubHub i Classifieds. Firma powstała w 1995 roku w San Jose w Kalifornii. W 2015 r. sprzedaż przez eBay osiągnęła wartość 82 mld dolarów brutto.
Komunikat, jk
REKLAMA