Porzeczki to polskie owoce goji, też odmładzają

Ruszamy w świat z promocją truskawek, borówek i porzeczek - czytamy w "Pulsie Biznesu".

2013-12-04, 08:42

Porzeczki to polskie owoce goji, też odmładzają
. Foto: Glow Images/East News

Gazeta wyjaśnia, że pilotażowa kampania będzie w przyszłym roku prowadzona w naszym kraju, a przez kolejne trzy lata do skosztowania naszych owoców będziemy zapraszać Austriaków, Szwedów, Finów i Czechów.

Koszt tych działań przekroczy 4 miliony euro, a organizatorzy czekają jeszcze na dofinansowanie unijne.

"Puls Biznesu" pisze, że handlu malinami i porzeczkami Polska nie ma sobie równych. W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejsce w świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy pół miliona ton owoców jagodowych - zaliczamy do nich jeszcze agrest i aronię.
abo

Polecane

Wróć do strony głównej