W pociągach rośnie zapotrzebowanie na usługi WARS. Spółka chce rozwijać model franczyzowy
Głównym celem spółki WARS jest rozwój gastronomii kolejowej w pociągach oraz stacjonarnych usług cateringowych - przekazał Grzegorz Bębenek, główny specjalista ds. marketingu w spółce.
2023-10-06, 10:42
Wskazał on, że gastronomia kolejowa, dotyczy współpracy z głównym klientem i kluczowym Partnerem, jakim jest PKP Intercity. WARS zamierza m.in. podnosić jakość usług gastronomicznych, tak aby wpływała ona na atrakcyjność przejazdów pasażerskich pociągami PKP Intercity.
Rośnie zapotrzebowanie
Z kolei w przypadku stacjonarnych usług cateringowych WARS planuje pozyskiwać nowych klientów, brać udział w przetargach na usługi cateringowe w branżach biznesowych. Klientom indywidualnym proponuje zaś organizowanie przyjęć okolicznościowych takich jak: chrzciny, komunie, wesela.
REKLAMA
- Na tę chwilę nie zamierzamy otwierać nowych lokali w ramach bieżącej usługi gastronomii stacjonarnej - dodał.
Wars to firma, która na rynku przewozów pasażerskich działa od 1948 roku. Obecnie obsługuje pasażerów w 103 wagonach gastronomicznych. W pociągach InterCity (IC), czyli połączeniach ekonomicznych PKP Intercity WARS oferuje usługi samoobsługowe, a w pociągach Express InterCity (EIC) i obsługiwanych pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) oferowany jest kelnerski system obsługi.
PolskieRadio24.pl/ IAR/ PAP/ mib
REKLAMA