Dlaczego Polacy mogą nie chcieć płacić za Netflix
Po długim wyczekiwaniu na polski rynek VOD wchodzi Netflix. Za oceanem - największy serwis tego typu.
2016-01-08, 15:31
Posłuchaj
Dlaczego trudno będzie Amerykanom przekonać masowego odbiorcę w Polsce do płacenia za dostęp do treści, mówi m.in. w Polskim Radiu 24 Piotr Piętka, prezes domu mediowego SMG Polska. /Krzysztof Rzyman, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
Dodaj do playlisty
̶ W Polsce trudno będzie jednak Amerykanom przekonać masowego odbiorcę do płacenia za dostęp do treści. To produkt dla klasy średniej, ocenia Piotr Piętka, prezes domu mediowego SMG Polska.
̶ Opłaty stwarzają bardzo duże ograniczenie, gdyż Polacy przyzwyczaili się, że Internet jest darmowy – mówi ekspert.
Powiązany Artykuł

Netflix, producent " House of Cards", wchodzi do Polski. Eksperci studzą euforię
Zastrzega, że myślenie, że Polacy zaczną teraz płacić wydaje się stosunkowo dobrze skalkulowane, ale dla grupy z klasy średniej.
̶ Wielu jednak, przyzwyczajonych do darmowego Internetu, będzie nadal korzystało z pirackich nagrań – mówi Piotr Piętka.
Gość Polskiego Radia 24 podkreślał, że szczególnie młodzi odbiorcy niechętnie płacą za dostęp do treści w Internecie.
"Daredevil" najchętniej ogldana produkcją Netflix
Źr. Cover Video/x-news
Krzysztof Rzyman, jk