Orlen przejmuje Polskę Press. Prezes PAP: świetne narzędzie do rozwijania marketingu i sprzedaży
- To jest bardzo cenne aktywo, bardzo potrzebne Orlenowi. Świetne narzędzie do rozwijania marketingu i sprzedaży - powiedział o przejęciu Polski Press przez Orlen Wojciech Surmacz, prezes Polskiej Agencji Prasowej.
2020-12-15, 15:39
7 grudnia prezes PKN Orlen Daniel Obajtek ogłosił, że zarządzana przez niego spółka kupiła wydawnictwo Polska Press. Tym samym państwowa spółka stała się właścicielem 20 z 24 wydawanych w naszym kraju dzienników regionalnych oraz niespełna 120 lokalnych tygodników. Prezes Orlenu podkreślił, że zakup wydawnictwa poprzedziły analizy i wyceny. Taki ruch ma pomóc państwowemu potentatowi paliwowemu rozwój i możliwość lokowania swoich produktów w mediach.
"To świetne narzędzie"
Powiązany Artykuł
Daniel Obajtek: Orlen to nie tylko biznes, ale też bezpieczeństwo narodowe
Prezes Polskiego Agencji Prasowej zapytany o ten ruch Orlenu stwierdził, że jest to bardzo dobra inwestycja. - To jest bardzo cenne aktywo, bardzo potrzebne Orlenowi. Świetne narzędzie do rozwijania marketingu i sprzedaży - powiedział.
- "Krok w dobrą stronę". Jolanta Hajdasz o kupnie grupy Polska Press przez PKN Orlen
- Orlen przejął Ruch. Daniel Obajtek: wkrótce przedstawimy trzy nowe formaty detaliczne
Gość Polskiego Radia 24 zaznaczył także, że media lokalne wchodzące w skład wydawnictwa Polska Press docierają do bardzo dużej liczby odbiorców. - Jeśli policzymy, łączny nakład wszystkich sprzedanych tytułów drukowanych przekracza sprzedaż najlepiej sprzedającego się dziennika "Fakt" - powiedział Wojciech Surmacz. Poza prasą drukowaną PKN Orlen stał się także właścicielem lokalnych portali internetowych. - 500 portali też robi wrażenie. Jest to około 20% rynku mediów lokalnych, jeżeli chodzi o portale - podsumował prezes PAP.
REKLAMA
Posłuchaj
Audycja: "Temat dnia/Gość PR24"
Prowadzący: Antoni Trzmiel
Gość: Wojciech Surmacz (prezes Polskiej Agencji Prasowej)
Data emisji: 15.12.2020
REKLAMA
Godzina: 14:33
dz
REKLAMA