Sztuczna inteligencja odpowiada na e-maile klientów. "Może zrozumieć pytania"
Brytyjski Simplyhealth poinformował, że stał się pierwszą firmą, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów, a spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi przy użyciu szablonu.
2024-01-25, 18:25
Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań - podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie.
Jednak generatywna AI "Einstein GPT" firmy Salesforce - w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony - może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź - stwierdził.
Odpowiedź w 3 sekundy
AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.
- Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund - powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania.
- AI odpowiedziała: "Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?", więc wykazała się wymaganą empatią" - dodał.
E-maile sprawdza człowiek
E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne - powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii.
Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji.
- Nie było żadnych "szaleństw" - stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści.
Ponadto, czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.
IAR/PAP/PR24/akg
REKLAMA